Proljeću u čast

12063525_1083597554993755_3927317947745774954_n
Znaš li koliko je vremena prošlo od kad te nema?! Znaš li? Zima mi je zaledila dušu, zaledila mi srce, a evo polahko mi uzima i tijelo. Zar da mi uzme i tijelo? Šta ima od njega? Nemoj to prihvatiti samo tako. Negoduj, molim te. Sukobi se sa tom hladnom, zločestom ljepoticom. Tijelo je poslije svega jedino što imamo vrijedno na sebi, zato dođi da ga oživimo…zajedno. Ne daj mu da umre. Ničega vrijednog nema u nama, kad izgubimo dušu. Al’ uzeli su je, nisu ni pitali. O, vrati mi moju, želim je nazad. Ti to možeš. Tijelo može da bude izgubljeno, duša nikada ne smije.

Pusti divni polen nek’ nas ubije, pa oživi svojim prahom. Donesi voljene mirise nek’ nam pokažu put ka dušama koje ostavismo iza sebe. One nas trebaju, a da bi stigli do njih, mi trebamo tebe.
Tvoj povratak mi daje voljenu energiju koju izgubih u oholoj hladnoći. I svake godine je tako. Dobro znam kad čovjek počinje da se smrzava, srce čini sve da sačuva krv za sebe puštajući ostalo da se smrzne. Taman kad me hladnoća uzme pod svoje, ti dođeš kao spas. Hvala ti na tome.
Veselim se novom susretu, znaš li? Novi susret s tobom za mene je ponovno viđenje tvojih lepršavih anđela u martu. I nije svaki mart isti, al’ susret s tobom i dalje ima istu čar.
Ti tako brzo odeš da bi svaki tvoj povratak trajao vječnost, ali ja volim da čekam. Zbog tebe imam razlog da volim mart. Dođeš, provučeš se kroz naše dane kao hladni vjetar kojeg ne vidimo, ali ga osjetimo. U tome je tvoja čarolija. Vjetar je dio tebe. Poslije mi namjerno doneseš ljeto. Kažeš slično je tebi, naviknut ću se. Pa dobro, evo pokušat’ ću. Obećavam.

A onda dođe juni, pa juli. Ne znam ni da je bio mart, april, možda i maj. Ne sjećam se. Previše pažnje posvećeno je tvojim danima, tvom polenu, mirisima, novom životu.
Činiš me sretnom, zato ne znam koji je dan, koja je godina, ni mjesec.
Oh, evo dobih još jednu boru od silnog smijeha. Pa volim te, divno proljeće.

Leave a Reply

